Icon / ae andet arrow-down arrow-down arrow-down beboermappen Boligsøgning bytte-fremleje photograph checkmark document domea_ae dropdown_arrow Forbrug handbog husleje-forbrug hvad-almenbolig klage LinkedIn location login mail opsigelse phone Print reparationer-forbedringer search share_facebook share_linkedin share_mail share_twitter Svar på tilbud Twitter sog-bolig svar-lejetilbud websupport midtdanmark syddanmark sjaelland hovedstaden nordjylland

Hos os er det jer, der bestemmer, hvilken samarbejdsform der passer til jeres boligorganisation. For der er nemlig ikke kun én måde at være kunde hos os på.

Derfor kan I også selv vælge, om I ønsker Domea.dk som samarbejdspartner på hele eller kun dele af forretningsførelsen af jeres boligorganisation.

Hvis I vælger en samarbejdsaftale med opdelt forretningsførelse, har I adgang til en bred palet af stærke kompetencer og velafprøvede services inden for administration og udlejning. Og vi understøtter jer i den retning, I har sat, så det hele glider i hverdagen, og I kommer i mål med det, I gerne vil.

I bliver en del af et fællesskab, hvor I får indflydelse på Domea.dk og får glæde af de fordele, der kommer af at være mange.

Derfor følger basisadministrationen på ydelsesområderne Digital, Kundeøkonomi, Kundeservice, Løn og Personaleadministration samt Kommunikation også automatisk med, da de er nødvendige for, at vi kan påtage os et opdelt forretningsføreransvar og for, at I kan have adgang til Domea.dk’s beboerdemokrati. Disse fem ydelsesområder leveres samlet, da de har stor indbyrdes afhængighed.

Udover disse kan I tilvælge basisadministration på de øvrige ydelsesområder samt tilvalgs- og rådgivningsydelser efter jeres individuelle ønske og behov.

Ved opdelt forretningsførelse har I selv ansvaret for ledelsen af egen lokal organisation og tilhørende medarbejdere. I har også selv ansvaret for selskabsledelsen, men kan tilvælge rådgivning på området.


Ydelsesområder – basis og tilvalg

Her kan I få et overblik over ydelserne samt et indblik i, hvad de indeholder.

Ydelsesområder – fold ud, og læs mere

Domea.dk er kundeejet

Det er boligorganisationerne, der ejer Domea.dk. Som kunde med opdelt forretningsførelse har I via vores generalforsamling indflydelse på udviklingen af virksomheden.

En kundeejet virksomhed

 

Kontakt os


Læs om at være kunde med fuld forretningsførelse
Læs om at være kunde med egen forretningsførelse


Til toppen