
For pressen
Om Domea.dk
Domea.dk er en af Danmarks førende almene administrations- og rådgivningsvirksomheder. Vores kunder er boligorganisationer og -administrationer, der tilsammen ejer og administrerer godt 80.000 boliger fordelt over hele landet. Sammen med vores kunder arbejder vi for at gøre Danmark til et bedre og billigere sted at bo. Det handler først og fremmest om at skabe gode, trygge boliger, som er til at betale for mennesker med almindelige indkomster.
- Hvad vil det sige at bo alment?
Logo og billedmateriale
Her kan du finde logoer til web og tryk samt billeder af Domea.dk's direktion.
Seneste nyt

Grønne fingre og fællesskab belønnet med Domea.dk’s bæredygtighedspris
Da en stor huslejestigning truede, gik beboerne i Æblelunden i Farum sammen om selv at passe boligafdelingens mange grønne arealer. Det arbejde har ført til virkelyst, engagement og fællesskab – og til, at Æblelunden netop har modtaget Domea.dk’s bæredygtighedspris 2025.

Landskonference 2025: Vi kan ikke tage demokratiet for givet
Der var nysgerrighed, aktive lyttebøffer, lærerige input og festlig stemning, da Domea.dk’s landskonference 2025 i weekenden løb af stablen i Nyborg på Fyn. To dage med demokratiet i centrum gav både stof til eftertanke, en anelse ømme danseben og gode gensyn med gamle venner og bekendte.

Her er de vigtigste overskrifter i året, der gik
Der var damp under kedlerne i Domea.dk i 2024. Året bød bl.a. på styrket fokus på kerneforretningen, nye samarbejdsaftaler og kundemøder i hele landet samt en vigtig udvikling af den digitale platform, som skal fremtidssikre Domea.dk og strategien om Det individuelle fællesskab.

Boligforeningen AAB og Domea.dk indgår samarbejdsaftale
Domea.dk har netop indgået en samarbejdsaftale med Boligforeningen AAB. Dermed kan AAB i fremtiden trække på Domea.dk’s kompetencer og understøttelse, når det gælder den digitale udvikling af boligforeningen.

Så er de nye rammeaftaler for totalentreprise på plads
Nu er der sat navn på de totalentreprenører, som skal være med til at realisere kommende byggeprojekter. Som noget nyt indeholder rammeaftalerne både primære og sekundære aftaleholdere, og der lægges der op til et tættere samarbejde mellem entreprenør og bygherre.

Aftale underskrevet: Fleksibel administrationsløsning skal være med til at sikre fremtidens digitale behov
Tirsdag den 1. april satte vi pen på papir på en samarbejdsaftale med EG som ny leverandør af vores digitale administrationsløsning. En løsning, der som en del af en samlet stærk digital værktøjskasse skal være med til at sikre, at vi også i fremtiden kan løfte vores opgaver med høj kvalitet og være en professionel samarbejdspartner og rådgiver for vores kunder.