Opdatering: Denne app er udgået.
I det nye Domea.dk Magasinet, der bliver uddelt i denne uge, reklamerer vi for den nye beboer-app Min boligservice, som Domea.dk har udviklet. Vi synes, det er vigtigt, at du som bestyrelsesmedlem er orienteret, for måske får du spørgsmål fra beboere, der har set omtalen af i Domea.dk Magasinet. App'en er tilgængelig fra første december, og i første omgang for alle beboere hos de boligselskaber, der er fuldkunder hos Domea.dk.
Fra 1. december vil der desuden blive omdelt et brev eller en mail til alle beboere om Min boligservice og vi vil hænge opslag op, for at gøre beboerne opmærksom på dette nye, gratis servicetilbud.
Hvad kan Min boligservice?
Med Min boligservice skal det være lettere for beboerne at:
- Indmelde fejl/mangler i boligen med fotos taget med mobiltelefonen.
- Hurtigt at få servicemeddelelser fra servicecentret, fx om hvornår vandet er lukket.
- Få opslag fra naboer på den digitale opslagstavle. Måske skal man have hjælp til at få flyttet en sofa, låne en boremaskine eller holde fest på fredag.
- Få lokale kontaktoplysninger til servicecentret.
App’en erstatter ikke den hidtidige service til beboerne
Det er vigtigt at slå fast, at app’en ikke medfører en dårligere service overfor beboere, der ikke har app’en. Det handler primært om, at forbedre den digitale service til beboere gennem brugervenlighed og enkle funktioner.