Icon / ae andet arrow-down arrow-down arrow-down beboermappen Boligsøgning bytte-fremleje photograph checkmark document domea_ae dropdown_arrow Forbrug handbog husleje-forbrug hvad-almenbolig klage LinkedIn location login mail opsigelse phone Print reparationer-forbedringer search share_facebook share_linkedin share_mail share_twitter Svar på tilbud Twitter sog-bolig svar-lejetilbud websupport midtdanmark syddanmark sjaelland hovedstaden nordjylland

Billigere

Vi har nedsat vores priser med gennemsnitligt 20 % og op til 35 % for de største boligafdelinger, hvilket har igangsat en sammenlægningsbølge af boligafdelinger. Det er finansieret ved en målrettet effektivisering i administrationen på 25 mio. kr. årligt, svarende til 42 årsværk.

Og ejendomsdriften er effektiviseret med op til 20% ved etablering af 19 lokale servicecentre i hele landet med samdrift på tværs af boligafdelinger og boligselskaber og digitalt planlægnings- og opgavestyringssystem til glæde for beboere og ejendomspersonalet.

Bedre

I 2015 kom vi langt med vores ambition om at opnå branchens bedste kundeservice. Vi har styrket vores kundeservice markant både digitalt, telefonisk og fysisk. Ud over ny hjemmeside har vi udvidet vores åbningstider fra gennemsnitligt 27 til 56 timer om ugen. Vi skal være tilgængelige, når boligsøgende ønsker at komme i kontakt med os.

Det er derfor velfortjent, at en kundeserviceundersøgelse i 2015 viste, at Domea.dk lå et pænt stykke over gennemsnittet ift. kundeservicefunktioner i Danmark og vi vandt prisen for bedste digitale kundeservice i den almene boligsektor.

Større

Vi har nået vores vækstambition på 20 procent, blandt andet gennem en historisk stor byggepipeline på 11 mia. kr. og underskrivelse af en række partnerskaber med boligorganisationer, der benytter Domea.dks it- og administrationsplatform.