En lettere hverdag
App’en er beregnet til at gøre hverdagen lettere for beboerne, for med den er det både muligt at tage kontakt til dit lokale servicecenter uden for åbningstiderne og at komme i kontakt med naboerne i afdelingen.
For eksempel kan du tage et billede af en dryppende hane med din smartphone og sende det gennem app’en med en beskrivelse af problemet. Så kan ejendomsfunktionærerne komme og ordne det, der skal ordnes, uden du behøver at bekymre dig om at skulle finde tid til at ringe ind til servicecenteret.
Kom tættere på naboerne
Min Boligservice har dog flere funktioner end bare at være en kontaktlinje til servicecenteret. Det er også muligt at komme tættere på sine naboer gennem app’en. Du kan nemlig bruge Min boligservice som en digital opslagstavle for afdelingen.
Det kan fx bruges til at slå en efterlysning op, hvis man har fundet et glemt stykke tøj i vaskeriet eller til at finde en ny ejermand til ens gamle møbler.
Det kan du bruge Min boligservice til
- Indmelde fejl og mangler i boligen og vedhæfte op til tre billeder, som du tager med din smartphone
- Få servicemeddelelser om din bolig og dit område
- Se åbningstider, kontaktinformation og adresse på dit servicecenter
- Sende en kontaktanmodning, hvis du ønsker at blive kontaktet af dit lokale servicecenter
- Skrive, læse, like og kommentere opslag til og fra naboerne