Domea.dk er godt i gang med at omsætte strategien Fremtidens individuelle fællesskab til nye arbejdsgange og nye måder at gøre tingene på i hverdagen.
En af forudsætningerne for, at vi lykkes godt både i den daglige kerneforretning og i alle de vigtige strategiske projekter, som udspringer af strategien, er en forbedring og udvikling af samarbejdet på tværs af organisationen.
I byggeprojekterne er samarbejdet på tværs altafgørende, da det involverer så mange aktører: Både beboerdemokrater og projektledere, som koordinerer gennemførslen, medarbejderne i servicecentrene, genhusningskonsulenterne og kundeservice, som står for udlejning – for ikke at tale om dem, som har snor i økonomien, så budgetterne holdes.
Vores kunder bygger og skal bygge rigtig meget nyt i de kommende år. Boligaftalen, som landede sidste år, har derudover også sat gang i mange nye renoveringsprojekter, hvoraf en stor del skal løftes i Domea.dk regi.
Det er samlet set en kæmpe opgaveportefølje, som kræver en stor indsats på tværs af hele organisationen – både i landscenteret og i samarbejdet med servicecentrene. Derfor vil vi nu rykkere tættere sammen, så vi kan betjene vores kunder og i sidste ende beboerne bedst muligt.