Med et stop for personlig betjening, hjemmearbejde, isolation og flere tilfælde med corona har der de seneste to år været rigeligt med udfordringer, der kunne spænde ben for betjeningen af kunderne i Domea.dk’s kundeservice. Ikke desto mindre har medarbejderne ufortrødent rådgivet og hjulpet ansøgere og beboere med stort og småt i dagligdagen.
Og med et gennemsnit på 327 opkald om dagen, håndtering af mails, beskeder via Facebook, sms og gennem digitale formularer er det ikke, fordi henvendelserne er blevet færre.
- Det har været vigtigt for os at opretholde vores serviceniveau og ikke blande corona ind det, selvom vi selvfølgelig også har haft vores udfordringer i afdelingen. Men vi har alle skullet forholde os til virussen allevegne, og de fleste af os har været pressede på et eller flere tidspunkter undervejs – så derfor har vi set det som vores fornemmeste opgave, at vores kunders beboere har følt sig godt hjulpet omkring deres boligsituation, så der var en ting mindre at bekymre sig om, siger kundeservicechef Lene Hadbjerg.