Vores stærke og stabile it- og administrationsplatform, baseret på UNIK Bolig, understøtter jeres forretning og sikrer, at I kan drive organisationen og betjene jeres beboere og bestyrelser effektivt langt ind i fremtiden.
I samarbejde med jer kan vi tilpasse jeres eksisterende it-infrastruktur til vores fælles it-platform, som normalt er en løsning, der er forbeholdt langt større virksomheder, når det gælder drift, stabilitet, oppetid og processer. Det betyder, at I både kan høste fordelene ved central drift og vælge en række tilvalgsydelser, så I får opfyldt de specifikke ønsker og krav, I har i jeres lokale boligorganisation.
I bliver nemlig en del af løsningen og et fællesskab, hvor I har indflydelse på retningen.
Vi håndterer alt fra drift, backup, opgradering, it-infrastruktur og it-sikkerhed til afvikling af centrale systemer og support via vores servicedesk. Servicedesken er jeres direkte adgang til en dedikeret og specialiseret it-afdeling, hvor medarbejderne kan supportere jer i det daglige.
Domea.dk har desuden udviklet en række digitale økonomistyringsværktøjer, koncepter og forretningsgange, der taler sammen med bl.a. UNIK Bolig. De understøtter effektivt økonomistyringen i boligorganisationen med automatiseret dataudveksling og meget få manuelle processer. Det sparer jeres medarbejdere for store mængder tid og giver meget få fejlkilder. Vi opdaterer og udvikler løbende værktøjerne, som er pædagogisk opbyggede og understøttet af grundige beskrivelser af forretningsgangene.
Vi har konstant fokus på digitalisering og automatisering af boligadministration. I er sikret integration af ny teknologi, og vi vil fortsat udvikle effektive systemer, koncepter og digitale værktøjer, som giver bedre og billigere service til jeres boligorganisation, beboere og bestyrelser.
Domea.dk var fx nogle af de første på digital underskrift af lejekontrakter, digitalt syn af boliger og app’en Min Boligservice, hvor beboerne kan melde fejl og mangler ind døgnet rundt.
Kontakt os for mere information